Dci 50 Kw Si La 2000 Rpm. Se Aude Un Zgomot ”ca De Tacheti”

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by meggeo82 View Post
    ti-am raspuns pe pm. injector-saiba-chiuloasa = neetansietate corecta.
    Ca schema-bloc,este corecta informatia.Probabil,sunt colegi care au probleme cu "neetanseitate corecta",generata,de regula,de saiba uzata,dar de cele mai multe ori de mizeria(praf in amestec cu motorina),ce exista pe scaunul injectorului.Cei ce nu au ,cel putin,o mica experienta,vor fi nevoiti sa faca multiple demontari pina vor curata corect acel spatiu(scaunul).Orice mizerie cit de mica,se va comporta ca distantier,iar saiba,e posibil sa nu faca etansarea corespunzatoare,tinind cont ca in acel punct presiunea poate avea sute de bari.

    Comment


    • #47
      asa si? care e schema? ia mai redu din filozofie si coboara cu picioarele pe pamint. daca ai nevoie de traducere, aplica-ti filozofia!!!

      Comment


      • #48
        Nu stiu unde vezi tu filozofie...,dar accept ideea ca unii pot suferii de efectul "fata Morgana",vazind deformat lucruri si situatii.Dealtfel,eu daca pot da o sugestie sau un sfat,o fac pe forum si nu pe PM.,pentru a putea fi citita de cit mai multi colegi.Apropo de traducere,am o replica pe masura...,dar ma tem ca voi fi sanctionat de moderatori...!

        Comment


        • #49
          Probabil Geo se refera la stilul tau afectat de exprimare. Toti stim sa apreciem un sfat bun, dezinteresat, dar conteaza foarte mult modul in care e oferit. Scuze pt off topic... Si te rog, nu mi-o lua in nume de rau. Doamne ajuta...

          Comment


          • #50
            Nu stiu unde vezi tu filozofie...,dar accept ideea ca unii pot suferii de efectul "fata Morgana",vazind deformat lucruri si situatii.Dealtfel,eu daca pot da o sugestie sau un sfat,o fac pe forum si nu pe PM.
            -daca ai respecta subiectul topicului, ai vedea ca uneori e nevoie si de PM.Poftim:
            L-am intrebat prin PM si pe colegul meggeo82
            -"deruleaza" posturile mele,la ce topicuri vrei, si o sa vezi ca nu postez doar de dragul de a ma baga in seama, ci din contra, postez cu raspunsuri cit mai la subiect, pe cit posibil cit mai detaliat, si cit mai clar.
            -dragul meu, nu vad deformat lucrurile. vad un "coleg" care de fiecare data cind dau o solutie clara, se comporta ca un Gica contra(adu-ti aminte topicul cu pompa de injectie modificata pe electric), fara argumente concludente sau intemeiate. A-propos de pompa! injectoare proaste, aer pe instalatie, -16 grade, pompa modificata pe electric, si...surprise, porneste la sfert!!!
            Nu stiu unde vezi tu filozofie...
            pai sa analizam: eu ii raspund omului cu 5 cuvinte, iar tu, pe linga faptul ca ma si citezi aiurea in tramvai, chiar nici acum n-am inteles de ce, ii raspunzi acelasi lucru dar in , atentie, 91 de cuvinte. mi-am permis luxul acesta timpit.
            probabil ca e mai bine ca atunci cind cineva are o problema, daca nu cunoastem ce se intimpla, ii lasam pe altii si apoi ne bagam si noi in seama...
            hai ca am aberat aiurea si degeaba.
            ramin la expresia mea cu picioarele, si, cu permisiunea lui Fyrestarter de a-i cita vorba,
            doamne ajuta!(vis-a-vis de picioare, of course)
            Last edited by meggeo82; 22 December 2012, 04:12.

            Comment


            • #51
              Originally posted by lord_wader View Post

              Bun, acum ce pasi trebuie sa urmez? L-am intrebat prin PM si pe colegul meggeo82 dar daca raspunsul vine aici, cu atat mai bine, sa invatam toti
              Daca raspunsul tau schematic,ti se pare corect,pentru un coleg,care nu stie dar vrea sa invete,continua in acest fel...

              Comment


              • #52
                s-a gandit cineva la egr, mie-mi rontaia motorul la vectra c de la supapa.

                Comment


                • #53
                  La mine se aude rontaiala de la injectie,am schimbat 2 injectori si mai am inca 2.Spun ca e de la injectie,deoarece in momentul in care iau piciorul din acceleratie dispare rontaiala,merge frumos.Ei,cand bag talpa in ea...la fel...tace!Cand merg constant sau e rece face! Cel putin cand era -10 ; -15 grade si motorul era rece,ziceai ca se sparge.Imi era frica sa il accelerez.

                  Comment


                  • #54
                    confirm si eu chestia cu clantanitul la temperaturi foarte scazute. cati km ai si de cand face asa? mie mi-a facut de cand era noua iar acum am 85 000, fara nicio problema.

                    Comment


                    • #55
                      La fel a facut si a mea,de noua ))....eu in momentul de fata am 138.000 !...Mai am 2 injectoare de schimbat deoarece rontaia rau tare si nu mai facea suficienta presiune pompa cat sa porneasca!....cand actionam demarorul,pe tester afisa 150 de bari(pe cand presiunea optima la pornire era de aprox 300-400 de bari)...pornea din ce in ce mai greu.am schimbat 2 si porneste bine,nu sunt probleme.Dar mai sunt 2,alta distractie.In schimb am un unchi cu un dci de 85...are 150.000 si nu a schimbat decat consumabilele!atat!nu rontaie,merge ca noua!Talpa si motorina.

                      Comment


                      • #56
                        -Renault- adica ce s-a gandit omu'?, ca uleiu ELF i-a stricat motoru, si a pus minunatia asta de: Liqui Moly 5w40 care lafel ca si Aral, macina cuzinetii si face posibila miscarea arborelui cotit.

                        Pe scurt, mergeti subturat cu diesel-urile. Ca sa va laudati cu consumuri de 5-6-7. Eu am diesel E3, si nu ma mai plang decat daca imi sare de 10% urban, si dasta nu am avut nici cea mai mica problema la : turbina, rampa injectie, pompa de inalta, etc.. Actual am 52.236km si 7ani vechime, un set de bujii incandescente schimbate, revizii cu piese originale, din 6000 in 6000km, recent am facut si distributia (originala dacia-renault ~ 700/750lei numai stiu exact). + ca am inlocuit 2senzori pe la motor ca imi pornea la a 5-a cheie indiferent daca era afara -20grade sau +30
                        Last edited by andrei_mircea; 9 March 2013, 02:41.
                        My turbo lag, give your MPI, a chance

                        Comment


                        • #57
                          si care e motivul de lauda aici? ca iti consuma 10%, ca faci revizia din 6000 in 6000 sau ca ai schimbat niste senzori? kilometri nu ai multi, asa ca nu te poti lauda cu asta, si poate si noi mergem turat cu ele. in topic era vorba despre sunetul de tacheti pe care il produce motorul la o anumita turatie.
                          p.s. nici eu nu am schimbat nimic la injectie pana acum, la 85 000.

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by andrei_mircea View Post
                            -Renault- adica ce s-a gandit omu'?, ca uleiu ELF i-a stricat motoru, si a pus minunatia asta de: Liqui Moly 5w40 care lafel ca si Aral, macina cuzinetii si face posibila miscarea arborelui cotit.

                            Pe scurt, mergeti subturat cu diesel-urile. Ca sa va laudati cu consumuri de 5-6-7. Eu am diesel E3, si nu ma mai plang decat daca imi sare de 10% urban, si dasta nu am avut nici cea mai mica problema la : turbina, rampa injectie, pompa de inalta, etc.. Actual am 52.236km si 7ani vechime, un set de bujii incandescente schimbate, revizii cu piese originale, din 6000 in 6000km, recent am facut si distributia (originala dacia-renault ~ 700/750lei numai stiu exact). + ca am inlocuit 2senzori pe la motor ca imi pornea la a 5-a cheie indiferent daca era afara -20grade sau +30
                            Eu nu merg subturat cu ea.Din 3.000-3.500 rpm nu o las!Si nu merg cu ea la consum.In afara de injectoare nu am probleme!Si dupa cum am mentionat pe alt thread , din vina mea am stricat injectoarele!In rest talpa!
                            "Andrei_mircea" nici nu ai cum sa vorbesti de injectoare si alte alea la 50.000 ))...facuti in 7 ani...dupa 100.000 km mai vorbim!

                            Comment


                            • #59
                              unde mergi tu cu 3000-3500 ?!
                              sa fim seriosi, in oras nu merge asa. cel putin in bucuresti e imposibil. numai daca mergi numai cu a doua. ) cati km/h ai intr-a treia la 3000-3500 ?

                              Comment


                              • #60
                                Eu nu sunt din Bucuresti,sunt din judetul Buzau,in afara municipiului Buzau chiar.Eu stau la 20 km de buzau si vin aproape de 2 ori pe luna la Bucuresti!Nu inseamna ca merg cu a-5-a la 3.500.In depasiri nu schimb sub 3.000...am precizat ca ajung pana la 3.500!Oricum mai tare de 125-130 nu prea merg!

                                Originally posted by B997NDL View Post
                                cati km/h ai intr-a treia la 3000-3500 ?
                                pai cu a-2-a la 3.500 am APROXIMATIV 60; iar cu a-3-a la 3.500 aproximativ 85-90
                                Last edited by 405bxgld; 10 March 2013, 00:21. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google